ویزای کار

EB-1 / ویزای کار

ویزای توانایی های خارق العاده

این ویزا نیاز به کارفرما (استخدام شدن)و مجوز کار ندارد.
افراد غیر امریکایی با توانایی های خارق العاده عبارتند از افراد با توانایی های ویژه در رشته های علوم، هنر، کار و تجارت و یا ورزش که این موضوع باید بطور ملی یا بین المللی قابل شناسایی و اثبات باشد.

ادامه خواندن “ویزای کار”

۱۰ ساندویچ برتر آمریکایی

بازدید کنندگان از ایالات متحده از خوردن بسیاری از غذای های محلی لذت می برند. شاید هیچ غذایی نتواند به اندازۀ ساندویچ ناقابل- که خیلی هم ناقابل نیست- به انواع بسیار متنوع خود مباهات کند.

غذای سردستی که ما آن را ساندویچ می نامیم، نام خود را از جان مونتاگو(1792- 1718)، چهارمین ارل خاندان ساندویچ گرفته است. به طوری که در داستان ها آمده، ارل از خدمتکار خود می خواست غذایی شامل گوشت برایش ببرد که میان دو برش نان قرار داشت، به طوری که این نجیب زاده هنگام قمار مجبور به ترک میز بازی نباشد.

در زمان انقلاب صنعتی، ساندویچ غذایی بود که در خانه آماده می شد و کارگران آن را با خود به محل کار می بردند. در اوایل دهۀ 1900، بعد از رواج پیدا کردن نان بریده، مصرف ساندویچ به شدت افزایش پیدا کرد. غالب ساندویچ های محبوب محلی در آمریکا در اوایل قرن بیستم باب شد. در زیر در مورد 10 ساندویچ دلپذیر توضیح داده می شود:

ادامه خواندن “۱۰ ساندویچ برتر آمریکایی”

۱۰ شهر برتر آمریکا

هر ساله، تعداد زیادی از میلیون ها تن گردشگر خارجی (شامل گردشگران کانادا و مکزیک) که برای دیدن از ایالات متحده به این کشور سفر می کنند بیشتر وقت خود را در چند شهر می گذرانند، 10 شهر برتری که در این جا فهرست شده اند. بعضی از این شهرها برای وارد شدن به شلوغی و غوغا مناسب هستند و برخی برای فرار از آن.

شهر نیویورک

نیویورک دارای دیدنی هایی مانند وال استریت، منطقۀ تماشاخانه ها، ساختمان امپایر استیت، مجسمۀ آزادی، موزه هایی در سطح جهانی، و اغذیه فروشان دوره گرد است که خوراکی های همۀ کشورهای جهان را ارائه می دهند. این شهر درخور توجه همۀ جهان است. هر سرآشپزی که رستورانی در این شهر باز می کند، هر طراحی که کارهای خود را در این شهر ارائه می دهد، و هر هنرمندی که آثارش را در گالری های این شهر به نمایش می گذارد، هیجانی را که در هر تکه از این سیب بزرگ جریان دارد، احساس می کند. بازدید کنندگان هم این انرژی را جذب می کنند، چه تحت تأثیر چراغ ها و نورهای باشکوه میدان تایمز باشند و یا مشغول دیدن از آثار هنرمندانی که کارهای دستی شان را در پارک میدان یونیون به نمایش می گذارند.

http://www.nycgo.com

ادامه خواندن “۱۰ شهر برتر آمریکا”